Cyber Mugen HQ

All That Remains => General Discussion => Topic started by: hollow boy aka cd on August 31, 2008, 12:27:19 am



Title: Spontaneous Chat Room
Post by: hollow boy aka cd on August 31, 2008, 12:27:19 am
in this thread post anything that can make any reader say WTF out loud!!!
like this pic

(http://farm2.static.flickr.com/1277/1340094808_d8a1581e3b.jpg)
or this
(http://msp283.photobucket.com/albums/kk296/ilovekurt2/mr-rogers-freddy-kruger-my-neighbor.jpg)
and this
(http://tn3-2.deviantart.com/fs21/300W/i/2007/293/6/f/Zombies__eat_flesh__by_DJCandiDout.png)

so ya post anything, but **** (u can pm that to me  8) )


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: MOTVN on August 31, 2008, 03:02:30 am
all three of those are lame

they are more like

wtf :-\


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: Luis Alejandro on August 31, 2008, 03:03:12 am
What the hell does this have to do with the forum in general? this is a serious forum so plz dont spam, especially in the forums general section.

correct section:
http://cybermugenhq.smfforfree2.com/index.php/board,3.0.html


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: MOTVN on August 31, 2008, 03:06:56 am
agreed

why not post some work of yours hollow boy

I want to see your skills


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: Luis Alejandro on August 31, 2008, 03:10:05 am
Trust me, you dont want to.


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: hollow boy aka cd on August 31, 2008, 03:12:37 am
Trust me, you dont want to.

you saying that I shouldn't post anything on this forum  >:(

also
What the hell does this have to do with the forum in general? this is a serious forum so plz dont spam, especially in the forums general section.

correct section:
http://cybermugenhq.smfforfree2.com/index.php/board,3.0.html

thats a link to the f'n GENERAL AREA


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: MOTVN on August 31, 2008, 03:15:03 am
Trust me, you dont want to.

**** YOU LUIS!!!!

lulz

then why is Hollow Boy a "special member graphic artist"??

also instead of the big eff yooh to luis, why not post some of your work in your defense?


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: Akash Ki Jadugar on August 31, 2008, 03:18:53 am
Luis is Right that has nothing to do with the forum in General, try not to curse him out as well.
Do what MOTVN said and argue using your skill and facts to prove someone wrong much more satisfying, that way.


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: hollow boy aka cd on August 31, 2008, 03:22:27 am
actually I hate to say this but I dont know why I even got the
"special member graphic artist"?? rank   :-\

(im actually more of a avy maker on my spare time over at IMT "LOL")

also luis hates me over there to (I think its a love hate relationship  :D )


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: Luis Alejandro on August 31, 2008, 03:23:42 am
Hate you? all i did was criticize your *team* over at imt and you guys go ballistic.


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: MOTVN on August 31, 2008, 03:24:29 am
actually I hate to say this but I dont know why I even got the
"special member graphic artist"?? rank   :-\

(im actually more of a avy maker on my spare time over at IMT "LOL")

that sucks i thought u made it,so that means u can make a better one right?
and it would involve what pic if I could do better

you cant do better? but you hold a "special member graphic artist" rank

that sig is so basic and easy to make

I can tell you every filter and step used in that sig just by looking at it

and i have to say that is NOOB LEVEL WORK

yeah... drop the rank


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: Akash Ki Jadugar on August 31, 2008, 03:27:22 am
Genesis's work is Beautiful....What was EX thinking lol he must of clicked the wrong profile. I don't see any demonstration in your work Hallo. You got any?


@Luis snorlax is a rare pokemon i can't find any images at all  ???


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: MOTVN on August 31, 2008, 03:28:45 am
he can always post samples from his collection here

http://cybermugenhq.smfforfree2.com/index.php/topic,196.msg746/boardseen.html#new (http://cybermugenhq.smfforfree2.com/index.php/topic,196.msg746/boardseen.html#new)


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: Luis Alejandro on August 31, 2008, 03:29:42 am
@Luis snorlax is a rare pokemon i can't find any images at all  ???
told you.


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: Akash Ki Jadugar on August 31, 2008, 03:34:38 am
(http://img522.imageshack.us/img522/9327/628486gy8.jpg)

The only other alternative i found  ??? looks good right?


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: MOTVN on August 31, 2008, 03:36:05 am
@Luis snorlax is a rare pokemon i can't find any images at all  ???
google is your friend
(http://www.silalb.com/Giochi/Pokemon/Pokedex/images/snorlax.gif)
(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:yip8_0AwgyR0wM:http://pokemon-safari.com/sitio/gallery/ken_sugimori/143.png)
(http://fc07.deviantart.com/fs23/f/2008/007/7/e/My_Chemical_Snorlax_by_Conexion.jpg)
(http://www.evilmilk.com/pictures/Wild_Snorlax201.jpg)


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: Luis Alejandro on August 31, 2008, 03:36:44 am
none of them are good enough to make a hyper portrait out of.
so i guess im just gonna use the ones i already have.


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: Akash Ki Jadugar on August 31, 2008, 03:40:11 am
Yup the one you have is the best i've seen, maybe you should frown his eyes or something, to make him look more serious?


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: MOTVN on August 31, 2008, 03:42:18 am
best I could find

(http://fc08.deviantart.com/fs27/f/2008/139/d/e/snorlax_by_sqeezy.jpg)


Title: Re: Spontaneous Chat Room
Post by: hollow boy aka cd on August 31, 2008, 03:44:36 am
can someone just ether take my rank off
I have no dam Idea why anyone gave it to me I would rather get it the old fasion way

"excuse the bad spelling  ::) "


Title: Re: Spontaneous Chat Room
Post by: Akash Ki Jadugar on August 31, 2008, 03:47:53 am
can someone just ether take my rank off
I have no dam Idea why anyone gave it to me I would rather get it the old fasion way

"excuse the bad spelling  ::) "

Done

That snorlax picture i think is probably better than the one you are using now Luis especially the shadow could be like a highlight of it


Title: Re: Spontaneous Chat Room
Post by: MOTVN on August 31, 2008, 03:49:50 am
can someone just ether take my rank off
I have no dam Idea why anyone gave it to me I would rather get it the old fasion way

"excuse the bad spelling  ::) "

in your intro thread you say you are an avy/sig maker.. can't you post anything at all.. it shouldn't be that hard to post an image..
I'm sure since you make avy/sig's even if none of them are saved on your computer.. grab the link from one you made for someone


Title: Re: Spontaneous Chat Room
Post by: Luis Alejandro on August 31, 2008, 03:50:40 am
joo crazy man, that picture is to silly.
Remember, snorlax is a chill ass dude, the portrait i made:
http://i85.photobucket.com/albums/k41/dshiznetz/HYP1.png
http://i85.photobucket.com/albums/k41/dshiznetz/HYP2.png
http://i85.photobucket.com/albums/k41/dshiznetz/HYPER3.png
represents his personality.


Title: Re: Spontaneous Chat Room
Post by: Akash Ki Jadugar on August 31, 2008, 03:55:48 am
Yeah those are the best lazy sleepy, are you using them all, like make three appear form different sides then join as one in the middle then when that happens use transparency so it will become a different colors?..did you know you could do that in mugen use transparency put two sprites on top of one another and get a new color, it worked for me why don't you try it?


I like the green one the best though.  :P


Title: Re: THE OFFICIAL WTF THREAD!!!
Post by: MOTVN on August 31, 2008, 03:56:52 am
(http://img522.imageshack.us/img522/9327/628486gy8.jpg)

The only other alternative i found  ??? looks good right?
lol


Title: Re: Spontaneous Chat Room
Post by: Luis Alejandro on August 31, 2008, 03:58:38 am
I know but thats silly man, i mean lol the thought of coding that would make me feel stupid.

I wanna try to do something creative with one of the portraits, something pots and any other person havent done before.


Title: Re: Spontaneous Chat Room
Post by: Akash Ki Jadugar on August 31, 2008, 04:01:59 am
how does that make you feel stupid i used that code for three of my characters, Dhalsim teleport,(keeping the way it is in remake). Cammy Vega intro and win, Lilith entrance should i feel stupid then?(lol)


what can you possibly do with such a plain portrait like that..you're they artist tell us  :-*


Title: Re: Spontaneous Chat Room
Post by: Luis Alejandro on August 31, 2008, 04:03:30 am
lol no offense but your dhalisim and cammy's portraits were never my favorite in my opinion.
thought u ment something else, i can totally agree with images bonding together, but only when there character sprites, not portraits which im doing now.

i dunno yet, imm play around with angel draws and velsets and see what i get.


Title: Re: Spontaneous Chat Room
Post by: Akash Ki Jadugar on August 31, 2008, 04:08:26 am
I know they are shitty, i on't take offense to the shittiness of my Naivety but cammy can stay that way. Dhaslim must be fixed into a completely new chracter my best characte so far is Yuri IMO then Maki will be in second then Dhalsim will be in first now that coding is just the backside of my hand. and my pallets skill are off the roof and my Small portrait skills are getting better as demonstrated with maki, i can do big portraits but not recoloring but he's already tan soo.lol


Make snorlax hyper portrait twist and bend like a mirage or something, or like a clear water reflection?


Title: Re: Spontaneous Chat Room
Post by: :X:DN_UcH_mΞ:X: on October 03, 2008, 10:34:01 am
O_O snorlax fever nice